friend

Add to Technorati Favorites

look at me

Sunday, February 3, 2008

农历新年

第五:大吃大喝,M记你咪走了


第四:揾财神爷啰红包,财神爷!我没钱洗,谤D水来洗。。


第三:打小忍,出黎做野唔多唔少有小忍陷害我地。笃我地背为左发泄你的心头之恨。


第二:买马票搏中头奖,你先有钱买野。。过一个大肥年。。如果你中左票,你唔晒打工受人气 自己做老板。。到时候,我拍罗油走人。。。


第一:贴猫辉春系屋子赶走晒老鼠走进我家偷吃野。有我这个猫样,D老鼠点甘黎!老鼠仔!你输硬了。。


农历新年就快到,我whitney祝大家高高兴兴过新年。大家睇完我新年必做的事:

No comments: